Nažeňte zákazníky na web pomocí PPC reklamy

Pokud podnikáte, bez webové stránky se jednoznačně neobejdete, ať už působíte v jakékoliv oblasti. Důvod je jednoznačný. Potenciální zákazníci si informace o službách, produktech i samotných firmách hledají nejprve skrze internet, až potom danou společnost osloví buď přímo přes poptávkový formulář, nebo na základě zjištěných informací do firmy zavolají. Opravdu chcete o takové zákazníky přicházet? Určitě ne, a tak buďte krok před konkurencí a pusťte se také do online propagace. Marketing jako takový je velice důležitý pro každou firmu, protože konkurence je vskutku ve všech oborech podnikání, v některých menší, v jiných větší. Marketing však nejsou pouze billboardy u hlavních cest, ale také bannery na internetu, textové inzeráty ve výsledcích vyhledávání a podobně. Právě PPC reklama vám pomůže přilákat návštěvníky na vaši webovou stránku a možná i dlouhodobého zákazníka.

Co je PPC reklama?

PPC reklama je jeden z nástrojů internetového marketingu. Pokud spojíte síly PPC reklamy, SEO a sociálních sítí, máte vyhráno. PPC reklama je nejlépe měřitelný způsob propagace, přičemž za reklamu platíte až v okamžiku, pokud na ni uživatel klikne. Jestliže nemáte s těmito věcmi vůbec žádné zkušenosti, je lepší přenechat nastavování reklamních kampaní na specialistech. Stačí do vyhledávače zadat například PPC reklama – Plzen (případně jiné město) a zobrazí se vám spousta digitálních agentur, přičemž jednou z nich je například PPC Profits.

Proč zrovna PPC Profits?

Společnost PPC Profits se věnuje PPC reklamám už od roku 2008, a tak má více než desetileté zkušenosti. Prošla si náročným vývojem reklamních systémů a vždy se dokázala přizpůsobit tak, aby nakonec vytvořila úspěšné a efektivní reklamy. Jestliže vás tedy zajímá Plzen – PPC reklama, tak je daná firma jednoznačnou volbou. Ovládá reklamní systémy Google Ads, Sklik od Seznamu a Etarget. Zvládne také real-time bidding či remarketing.

Publikováno: 21. 03. 2019

Kategorie: Finance & práce

Autor: Ema Nováková