Skvělé tipy

4 posilovací stroje pro kardio cvičení

Chcete zhubnout přebytečné kilogramy a zlepšit i svou fyzickou kondici? Vyberte si cvičení, které vás bude bavit a u kterého vydržíte. Pro rychleji viditelnou změnu a výsledky například už za měsíc, si vyberte kardio cvičení. Tento druh cvičení můžete zařadit i před každodenní posilování.

1) Běžecký pás

Oblíbeným posilovacím strojem, který využijete ke kardio cvičení je běžecký pás. Pořiďte si jej domů a využijte možnost běhat v jakoukoliv denní hodinu a běh v jakémkoliv počasí. Začněte rychlejší chůzí, alespoň 10 až 15 minut denně. Poté svou aktivitu postupně zvyšujete a přidávejte i zátěž. Měli byste se dopracovat k 30 až 40 minutám souvislého běhu denně. První výsledky svého snažení uvidíte už za první měsíc pravidelného cvičení.

2) Eliptický trenažér

Cestu k vaší vysněné postavě vám ulehčí i eliptický trenažér. Na tomto posilovacím stroj posilujete střed těla a navíc i ruce a nohy. Buď tento stroj využijte k 15 minutám cvičení denně a následnému posilování nebo cvičte 40 minut denně jen na elipticalu. Velkou výhodou pravidelného cvičení je i možnost cvičit obden, případně třikrát týdně. Jakmile se začnete hýbat, vaše tělo bude rychleji a lépe spalovat i v ty dny, kdy máte pohybu méně nebo kdy si necháváte čas na regeneraci.

3) Rotoped

Pokud máte problémy s vysokou váhou, začněte postupně, například pomocí jízdy na rotopedu. Dopřejte si cvičení hned po probuzení, a to ještě před snídaní. Uvidíte, že tím zrychlíte své spalování a výsledky se dostaví mnohem rychleji. Nalačno bude navíc vaše tělo spalovat tuky efektivněji. Zkuste alespoň měsíc vstávat o chvilku dřív a alespoň 10 minut věnujte rannímu cvičení. Nebojte se kardio cvičení spojit i s posilováním, případně na začátek svého každodenního snažení zařaďte jógínský pozdrav slunci.

4) Stepper

Skvělým pomocníkem při cvičení je také stepper. Pokud chcete denně splnit hubnoucí limit alespoň 10 tisíc kroků, tak je stepper to pravé. Nemusíte chodit ven, řešit počasí, případně ztrácet čas. Na stepperu si užijete cvičení ráno po probuzení, večer před spaním nebo třeba při čekání, až se vám uvaří brambory k obědu. Nastavte si na stepperu střední zátěž, začněte první týden klidně s 5 minutami, poté postupně přidávejte. Zvyšte na 10 minut, po dalším týdnu na 15 minut. Dopracujte se až k 40 minutám, pokročilí sportovci zvládnou i 60 minut. Dopřejte si denní cvičení a již za měsíc si všimnete vytvarovaného pozadí, posílených nohou a hubenějšího bříška.

Reklama

Chceš lehký tablet s atraktivním designem? Pořiď si skvělý iPad Air od Applu!

Tradiční finská sauna je ideálním místem pro relaxaci. Na míru vašeho domova vám ji vyrobí česká firma SaunaSystem.

Chcete se uvolnit po náročném dni? Domácí vířivky budou i pro vás oázou klidu a odpočinku.

Atraktivní závěsy za akční ceny pořídíte v e-shopu Interie.cz.

Kde to žije

Prodej bytu Praha 6

Makléřky ze Šestky, tým zkušených realitních profesionálek na Praze 6

Užijte si relax v ČR

Aktivní dovolenou s přítelkyněmi nebo s celou partou přátel si můžete dopřát v dnešní době již téměř kdekoliv. Důležité je najít si ideální ubytování, kde se budete cítit komfortně a volný čas si tak užijete naplno. Zkuste stránku ubytování České Švýcarsko případně se nechte inspirovat v katalogu ubytování Beskydy. Ať už preferujete hotely s pestrými službami nebo chaty v soukromí, určitě si tu vyberete to, po čem Vaše srdce nejvíce touží.